Vår blogg är känd!

Jag (Monica A) deltar i en referensgrupp för att utveckla de lokala webplatserna och igår åkte jag till Lärarnas Hus i Stockholm. Där diskuterade vi idéer och möjligheter med de nya webplatserna. Jag vill bland annat att vi ska få en bloggfunktion på hemsidan. Det framkom många bra saker på mötet och jag har fått med mig mycket hem igen.

Jag ska passa på att tacka de medlemmar och ombud (som har hjälpt till att tycka till om webplatserna) för hjälpen. Det var till stor hjälp att få era synpunkter. Kommer ni på mer så kan ni gärna höra av er igen! Jag ska nu meddela era namn och adresser så att ni som ville ha en biobiljett kan få den hemskickad.

På referensgruppens möte visades också vår blogg upp så nu har besöksantalet stigit ordentligt. Och det handlar ju om det - att många ska läsa och veta vad som händer i vår lilla lokalavdelning.

/MoA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0